  • Data: 2010-04-30 22:40:59
    Temat: Re: Bronio Komorowski mówi: "jaki Prezydent taki zamach"
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joachim pisze:

    > "Spieprzaj dziadu" nie zostało wypowiedziane w kierunku osoby zajmującej
    > wysokie stanowisko w państwie, tylko w kierunku jakiegoś nachalnego
    > żula. Po prostu Kaczor dostosował przekaz do poziomu odbiorcy. Było to
    > jak najbardziej na miejscu i prawidłowe.

    to bylo wobec reportera, "malpa w czerwonym" wobec reporterki... i
    jeszcze mozna troche dopisac. od prezydenta czy tez od premiera wymaga
    sie aby nie dal sie wyprowadzic z rownowagi w tak latwy sposob, bo
    oznacza to slabosc tego wyprowadzonego.

    > J.
    >
    > PS. Słowo 'również' piszemy korzystając z 'Ż'
    zastanawialem sie nad tym Ż ale wygralo lenistwo - nie sprawdzilem czy
    dobrze pisze... anyway dzieki za popraweke;)

    pozdrawiam
    SlawcioD