    From: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bye Bye Fortis
    Date: Tue, 9 Jun 2009 09:49:12 +0200

    Ręce opadają. A ja byłem w tzw. starym oddziale Fortisa, nie
    Dominecie, więc powinienem się spodziewać, że tam znają się na tym co
    robią....
    To może jednak dobrze, że ja już w końcu (a przynajmniej dalej tak
    myślę po dzisiejszej wizycie w oddziale) pożegnam się z FB.
    R.

    Mam dokładnie takie same odczucia po wizycie w oddziale. Tym niemniej jednak
    ostatecznie zdecydowałem się nie wypowiadać ROR-u do czasu zapadnięcia
    wszystkich lokat. Jak mają taki B.R.D.L to lepiej nie mieszać bo później
    będę musiał wielokrotnie gonić do oddziału. Tyle że aktywność ograniczę do
    zera.

    pzdr
    tpajak