    From: Raff <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bye-bye E-pakiecie
    Date: Sun, 7 Jun 2009 03:31:36 -0700 (PDT)

    > Na razie r-k zostanie ale ruch na nim prawie zaniknie

    Ja jutro składam wypowiedzenie umowy rachunku. Nie będę płacić 7 zł
    miesięcznie za prawo do dysponowania rachunkiem, na którym i tak nie
    będzie już ruchu. Fortis w Polsce po przejęciu całej grupy przez BNP
    Paribas i tak czekają zmiany - może nawet w kierunku zbieżnym do
    Lukasa (nowa TPiO to zmodyfikowany Dominet, więc pierwszy krok przez
    BNP już zrobiony), więc nie mam na co czekać. Już wolę Francuzów z
    SocGen (eurobank) :).
    R.