  • Data: 2009-03-02 19:00:44
    Temat: Re: Bye, bye europe
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gogl4n$89p$1@inews.gazeta.pl...
    > Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > U nas PKB (jeszcze) na plusie. To moze dlatego u nas takie małe spadki.
    > Ale
    > nie ma wyjścia pójdziemy z reszta na dno.
    > To chyba nie są juz żarty. Meczyć się 10 kolejnych lat w pernamentnym
    > kryzysie jak w latach 30-tych to niewesoła perspektywa. Ale chyba realna.
    >
    > Koło zamachowe kryzysu kręci się poza Polską. Pytanie kiedy tam się
    > zatrzyma
    > i kiedy zacznie się poprawa?
    > Tego nikt w tej chwili nie wie, ale 10 lat to gruba przesada.
> [...]

    Można oczywiście zakładać, że gospodarka ruszy. Ale jak na razie żadne
    optymistyczne perspektywy sie nie spełniają. PKB +2, O,-5,-20%? Nikt nie
    wie.
    To ze wiekszość liczy na odbicie nic nie oznacza. Wg mnie dno bedzie wtedy
    kiedy ludzie nie wytrzymaja. czyli bezrobocie >20%, załamanie systemu
    emerytalnego, "darmowej" opieki zdrowotnej. A czy Wig bedzie wtedy wynosił
    100, 500 czy 200 nie ma wiekszego znaczenia... no chyba ze ktoś ma S.