eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBylem zadowolonym klientem mBankuRe: Bylem zadowolonym klientem mBanku
  • Data: 2006-06-28 18:10:22
    Temat: Re: Bylem zadowolonym klientem mBanku
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Witam

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:e7u2vm$8dn$2@news.elsat.net.pl...
    > DJ napisał(a):
    >
    >> Oczywiscie nie wymagam od kogos, zeby zrobil dla mnie wyjatek. Natomiast
    >> dziwie sie, ze sa takie procedury. W Multibanku sa inne, a przeciez to
    >> wlasciwie ten sam bank.
    >
    > A jak _dokładnie_ postępuje w takim wypadku Multi?

    U mnie w Multi wygladalo to tak: zadzwonilem na multilinie
    i logujac sie podalem zly numer klienta. System nawet nie zapytal
    sie o telekod, od razu polaczyl mnie z konsultantem ktory zadal mi
    kilka(nascie) pytan (pesel, nr dowowu, nazwisko rodowe matki itp.)
    po czym podal mi nr klienta. Nie pamietam juz czy trzeba bylo podawac
    jakies cyfry z telekodu konsultantowi.

    Pozdrawiam

    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1