  • Data: 2010-04-22 09:37:11
    Temat: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    viper pisze:

    > to proste jak świński ogon... taki geniusz jak maniana zakładając konto na
    > onecie myśli że jak poda nazwisko Hans Kloss to już jest niewidzialny jak
    > Batman...

    Widzisz - kompletnie sie nie rozumiemy. Ty, dalej zapętlony w zabawę w
    kto może jest twoim autorytetem...
    Wyjaśnię więc ci wprost, bez aluzji i pytań pomocniczych:
    piszesz "najpierw sprawa karna, a jak jest znany adres to potem cywilna".
    Otóż bez ustalenia podejrzanego i jego adresu i postawienia mu zarzutów,
    nie jest możliwa sprawa karna. Bo sprawa karna jest przeciwko komuś,
    kto jest oskarżony.
    Jak jeszcze nie zrozumiałeś, to od drugiej strony z wyjaśnieniem
    powodów: cywilna po karnej dlatego, że łatwiej uzyskać pożądany wyrok w
    cywilnej, kiedy karna jest zakończona (a nie po to, aby poznać dane
    osobowe). Osobę podejrzaną ustala sie na etapie postępowania przed
    sprawą karną - po to, aby było kogo oskarżyć.

    Pozdr,
    --
    L E P E K