  • Data: 2003-10-16 11:29:31
    Temat: Re: CAIB kombinuje z termianami realizacji w SFI ?
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie wszystkie fundusze (CAIB, Skarbiec) inwestujące w walory
    > zagraniczne wykazuja 2-3 dniowy poślizg (zakup jak i odkupienie) w
    > stosunku do inwestycji "krajowych".

    Chyba nie o tym samym mówimy, poślizg z datą wyceny
    o dodatkowy jeden dzień rozumiem i jest oczywisty ale
    zauważ że w pierwszym opisanym wypadku mimo poślizgu
    zaksięgowano zakup wg wyceny na dzień wczorajszy
    (korzystniejszy dla CAIB), czyli tak jak powinno być bez poślizgu,
    w dwóch następnych przypadkach opóźnienia zaksięgowano
    wg wyceny obecnej (korzystniej dla CAIB).

    > Możesz na tym stracić, ale możesz i zyskać - zależy od notowań.

    No właśnie o to pytam czy mogę na tym zyskać czy w przypadku
    tego funduszu mogę tylko stracić (na starcie).

    axell