  • Data: 2002-04-12 10:02:39
    Temat: Re: CASH BACK
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Apr 2002 16:20:15 +0200, No Name <v...@w...pl>
    napisał(a):

    > Czasem tak. Konto może być obiektem zajęcia np. z racji tytułu
    > egzekucyjnego, gotówkę w ręku łatwiej uchronić przed atakiem.
    Powiedz to tym panom z baseballami

    >Przelew kosztuje, utrzymanie konta też,
    Zależy w jakim banku

    >przelew dodatkowo "idzie".
    Wolę żeby on szedł niż żebym ja musiał chodzić i płacić osobiście rachunki

    > Są biznesy i
    > to całkiem legalne, gdzie gotówka jest preferowana, np. Mc Donald czy
    > Macro.
    W Macro można płaćić kartami

    >Gotówka na kontach jest widoczna dla różnych organów - żal im, że
    > nie jest ich, więc wymyślają jak się do niej dobrać. Czego oczy nie
    > widzą, tego sercu nie żal. Banki postępują podobnie - strają się zarobić
    > jak najwięcej - niejednokrotnie nie tworząc żadnej dodatkowej wartości -
    > po prostu proponują ludziom podzielenie się z nimi pieniędzmi. Tak po
    > prostu.
    Ja bym raczej nazwał to dzieleniem się zyskami - inwestują moje pieniądze
    i część zysków idzie dla mnie część dla nich. Uważam, że jest to uczciwe.
    Wolę zarobić miej, ale zarobić, niż trzymać pieniądze w kieszeni

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for