  • Data: 2007-10-15 22:41:15
    Temat: Re: CHF=>PLN
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Oct 2007 19:40:52 +0200
    "ksdrs" <k...@g...pl> wrote:

    > Witam i prosze o rade.
    > Od 4 lat splacam kredyt hipoteczny (30 lat). W chwili obecnej w
    > wyniku roznic kursowych jestem jakies 60 000 zł do przodu.
    > Zastanawiam sie czy nie nadszedl odpowiedni czas na przewalutowanie
    > na PLN. Jak sadzicie. Jak bedzie sie zachowywal kurs w najblizszych
    > 3-6 miesiacach? pozdrawiam

    Grupa z wróżkami jest na serwerze obok ;)
    Tak na poważnie to ciężko przewidzieć, ale dzisiaj jak jechałem na
    basen i podawali w radio kursy walut i tematem przewodnim było, że
    złotówka się umacnia a frank spada na łeb na szyję i podsumowano to tak
    "do końca roku frank osiągnie poziom 2zł" - ale czy tak będzie tego
    nikt Ci nie zapewni, no ale możesz się przekonać. Być może pewnym
    wyznacznikiem będą nadchodzące wybory w sensie kto w nich zwycięży
    reasumując za dużo tych fusów do wróżenia ;)

    Xenocide