    From: " " <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF=>PLN
    Date: Tue, 16 Oct 2007 12:26:38 +0000 (UTC)

    Fakir <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a nie wydaje się że WLASNIE teraz to najmniej odpowiedni moment - w
    > końcu złotówka bije rekordy wobec CHF. To co zyskasz na oprocentowaniu
    > łatwo można stracić na niewielkim nawet osłabieniu złotówki...
    >
    > oczywiście mimo wszytko to wróżby - osobiście kibicuje żeby CHF
    > kosztował nawet mniej niż 2 zł :)

    Szklanka jest w połowie pełna, lub pusta do połowy.

    Bije rekordy, czyli co - czekać aż frank będzie jeszcze niżej i podejmować
    większe ryzyko?

    W ciągu ostatnich paru lat twoje twierdzenie wciąż było aktualne (frank
    wciąż - z krótkimi przerwami - bił rekordy taniości) i wedle Twojej recepty
    należałoby czekać - ? Czyli tak, ja na przykładzie kolegi rozpoczynającego
    wątek, czekanie na "ten moment" przez ostanie 4 lata dałoby mu 60 000 zł w
    plecy w porównaniu do tego, co ma teraz.

    Jeżeli masz jakieś wiarygodne informacje, co do przyszłości kursu zł/CHF, to
    się podziel. Myślę, że wiele osób na tej grupie byłoby bardzo
    zainteresowanych :-)