  • Data: 2015-09-10 19:59:16
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca k...@p...onet.pl ...

    > Nie, po prostu tu jest narracja "banki wszystkiemu winne i dlatego
    > powinny płacić"
    > A gdzie wina:
    > deweloperów?

    A gdzie tu ich wina?

    > KLIENTÓW?

    Dlatego podobał mi sie podział 90 - 10%, ba, nawet 80-20 uznałbym za
    uczciwy. Te maks 20% to wina klientów.

    > polityków(polecam stanowisko PIS z 1.7.2006) ?

    hihihihi
    chcac udowodnic wine politykom od razu mozemy uznac, ze frankowicze
    przegrali.
    Politycy przegraja o tyle, ze dostaną mniej z podatków.

    > Nie podoba mi się osobiście to, że mimo, że sam ostrzegałem parę osób
    > (i byłem wyśmiewany) to teraz za swoją ostrożność miałbym jeszcze
    > dodatkowo płacić :/

    Moze jestes mało przekonujacy?
    Albo masz głupich znajomych? ;-)