  • Data: 2015-09-10 19:37:28
    Temat: Re: CHF cd
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Teraz wyjdzie na to, ze banki takie dobre, takie proste umowy, takie dobre
    > produkty a zli klienci wymyslają. Niewdziecznicy!

    NIe ma to jak sprowadzać sprawę do absurdu. Ani ja nie twierdziłem, że
    nie było "parcia na CHF (bo było)" ani nie twierdziłem, że te umowy są
    proste, ani że banki są jak ta lelija. Tylko, że do wzięcia kredytu są
    potrzebne DWIE strony umowy. Gdzie ta druga miała swój rozum? Przecież
    to jest takie oczywiste, że to nie był żaden kredyt tylko spekuła. NO to
    czemu taką "oczywiście oszukańczą umowę" ktoś podpisał?
    Widzę dwie możliwości:
    albo frankowicze to bezmyślne lemingi poddające sie byle manipulacji,
    albo też cynicznie chcą przerzucić na innych ryzyko swojej nietrafionej
    decyzji.
    KJ

    What this country needs is a good five dollar plasma weapon.