    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Wed, 16 Sep 2015 13:08:39 +0200
    <8...@a...kjonca> <s...@p...org>
    <8...@a...kjonca>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@a...kjonca> <mstto7$k17$1@srv.chmurka.net>
    <s...@p...org> <8...@a...kjonca>
    <s...@p...org> <mt9t72$rkb$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <mtbe88$aid$1@node2.news.atman.pl>
    <55f93e94$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
    <mtbfak$bm2$1@node2.news.atman.pl>
    <55f94282$0$4775$65785112@news.neostrada.pl>
    <mtbg6h$ckl$1@node2.news.atman.pl>
    <55f94821$0$4765$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-09-16 o 12:44, J.F. pisze:

    > Teraz, po latach, to kazdy madry :-P
    >
    > Ciekawe czy taki madry byles na poczatku 2008, i wiedziales "8000 to za
    > drogo, wkrotce spadnie do 7000".

    Ależ ja nie piszę, że byłem mądry. Piszę tylko to, że skoro kupiłem za
    8000, a spadło na 6000, to *musi* boleć. Nie ma fizycznej możliwości,
    aby nie bolało.

    I ten ból jest nawet wskazany - aby inni się nauczyli "być mądrzy". W
    końcu ludzie chorzy na anaglezję (nieodczuwanie bólu) nie bez powodu
    często młodo schodzą z tego świata.

    > Ogolnie jednak, to duzo wody musi uplynac, zanim bank przyjmie do
    > wiadomosci, ze klienci go omijaja, bo nie godza sie na niektore zapisy
    > umowy.

    To już problem banku. Poza tym nieprawdą jest jakoby każdy bank miał
    takie same warunki.

    --
    Liwiusz