  • Data: 2015-09-16 18:16:41
    Temat: Re: CHF cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:55f984e5$0$8387$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2015-09-15 o 14:35, Poldek pisze:

    >A oszust który skorzystał z niezrozumienia swojego działania przez
    >takiego dyrektora podlega pod odpowiedzialność karną.
    >Tak, wiem... Wkroczyliśmy na wyższy poziom dyskusji. :-)

    >A teraz żeby sprowadzić na ziemię:
    >"Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,
    >doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
    >cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania
    >błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego
    >działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

    No coz, opcje sa na swiecie stosowane, w Polsce chyba tez, sa tez np
    forexy i gieldy, i jakos nikt nikogo nie sciga, chyba, ze jest
    polityczne zamowienie.

    Poza tym w momencie jak te opcje wciskano, to ewentualny zysk wydawal
    sie godziwy, pewnie mniejszy niz na kredycie dla Kowalskiego na 30%
    RRSO.

    No i rozmowa byla z dyrektorem finansowym. Nie z jakas babcia
    emerytka, tylko z osoba, ktora z racji stanowiska powinna jednak byc
    zdolna do pojecia wlasnego dzialania.

    >Wiem że wielu bankowych marketingowców zrobi teraz wielkie oczy i
    >zatrzęsą im się kalesony ;-) ale takie mamy w Polsce obowiązujące
    >prawo i dobrze by było aby Kowalski je znał i nie pozwalał zbywać się
    >"cfaniakom" że widziały fały co podpisywały.

    Myslisz, ze sie przeraza tego, ze ktos ich oskarzy, ze nie zauwazyl w
    umowie tych 10zl comiesiecznej oplaty za konto ? :-)

    J.