  • Data: 2009-07-15 21:25:38
    Temat: Re: CHF najsłabszy do PLN od 3 m-cy
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lip, 22:33, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:

    > No właśnie - ty też patrz lepiej na archiwum ;-)
    >
    > Sorry Panowie (może i zabrzmi to jak wywyższenie się ponad Dieter'a choć w
    > rzeczywistości w poprzednich jego prognozach ani ja ani nikt inny nie
    > dorastał mu do pięt !) ale datę 22.07 (odnośnie walut USD etc.) jako
    > pierwszy "przepowiedziałem" ja 27 lutego
    -http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/brows
    e_thread/thread/2f...

    > A Dieter wymienił ją później 11 maja (na forum wgpw)
    -http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/brows
    e_thread/thread/4f...

    > Sorry...ale jak z USD nie odpali to wpierw besztajcie mnie a Dietera
    > zostawcie w spokoju ...;-)
    >
    > Pozdr.
    >
    > --
    > Bugatti

    Szacun za przypomnienie. Za odwagę.
    Jak trafisz kolego w dzień (po 4 miesiącach +/- 2 tygodnie), to szacun
    będzie baaaaaardzo wielki.

    Ja gram, nie patrzę na pół roku do przodu. Jakbym widział, to brałbym
    opcje.
    Jak to mawiał Warren Buffett:
    "Jedyny pożytek z prognostyków giełdowych polega na tym, że na ich tle
    dobrze wypadają wróżbici"

    I nie bierz tego do siebie. Jak tak po prostu to widzę. I nie widzę
    problemu, że są ludzie 'widzący' i lepsi na rynku ode mnie (kużwa jak