    From: Poldekk <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CHFPLN
    Date: Tue, 03 Feb 2009 17:17:30 +0100

    MarekZ wrote:

    > Obstawiam, że w tym półroczu nie ma szans na przebicie 3,20.
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów ma inne przeczucia?

    Jak był po 2,08 zł, to miałem przeczucie, że w ciągu pół roku będzie po
    1,90 zł. Minęło pół roku i jest po 3,05 zł. Więc moje przeczucia nie są
    wiele warte.

    Zadnych własnych pieniędzy nie postawiłbym na franka, ani na wzrost, ani
    na spadek. Chociaż, gdybym musiał jednak obstawiać, to jednak na
    wzrost ceny franka względem złotego. Chodzi mi o to, że stopy procentowe
    dla franka już nie spadną - nie mają gdzie. A może nawet nieco wzrosną.
    W kontekście spadających (najprawdopodobniej) stóp dla złotówki, frank
    na logikę powinien drożeć. Ale logika ostatnio na rynku słabo się
    sprawdzała.