  • Data: 2011-08-01 21:01:52
    Temat: Re: CHFPLN
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 01 Aug 2011 22:58:54 +0200, Jarek Andrzejewski

    >bo CNF będzie silniejszy, a "aktywa" będą tracić na wartości.

    dla ścisłości: przez "aktywa" miałem na myśli papierowy pieniądz i
    obietnice zadłużonych państw (aka obligacje).
    Gdyby rozważać fabryki, ziemia, złoża, kopalnie w innych krajach, to
    zakupy za CHFy mogłyby się okazać faktycznie dobrym pomysłem.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski