  • Data: 2009-05-26 19:55:50
    Temat: Re: CITI aktualizuje - tylko po co?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Pytam, bo "u mnie" takie prezenty zazwyczaj okazuja sie bardziej
    > kosztowne niz gdyby zgarnac gotowke z cash back i po prostu kupic je w
    > sklepie.

    Tu takze.
    Czasem bywaja korzystne kombinacje, np. moja zona kupila lodowke, placac
    90% karta, a pozostale 10% punktami BP (nalezalo kupic odpowiednie bony
    na stacji BP, mozna bylo zaplacic karta). Bony byly traktowane jak
    gotowka, cos tam jeszcze wytargowala bo lodowka jest spora i podobno
    maly popyt byl na takie. Tak czy owak cena nawet bez tych kombinacji
    byla wyjatkowo sensowna, nigdzie niczego porownywalnego nie bylo.
    --
    Krzysztof Halasa