  • Data: 2009-02-23 23:01:30
    Temat: Re: CITIBANK UK - koniec bezpłatnych przelewów do Polski
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kashmiri" <a @ a . com> wrote in message
    news:gnuta8$flg$1@services.telesweet.net...
    > Witam grupę.
    >
    > Od roku cieszyłem się funkcjonalnością darmowych przelewów między Citibank
    > UK a Citibank PL, w ramach tzw. Citi Global Transfers (CGT).
    >
    > Dzisiaj zauważyłem, że przelewu UK->PL zrobić już się nie da... Co jest
    > grane??? Na infolinii mi wyjaśniono, że Citibank UK *zlikwidował CGT z UK
    > do Polski i Szwajcarii*.
    >
    > Powód? "High amounts of online fraud". Likwidacja podobno na stałe.
    >
    > Czyżby Polonia masowo wyzbywała się funta? Szwajcarzy też? Chyba trzeba
    > będzie pożegnać się z tą firmą...

    Jesli tylko darmowosc jest wyznacznikiem a nie czas to zapoznaj sie z
    informacja na stronach Citi PL...

    Uwaga: Z przyczyn technicznych przelewy Citibank Global Transfers z Citibank
    UK do Citi Handlowy nie są obecnie dostępne.
    Przelewy z Wielkiej Brytanii do Polski prosimy realizować za pośrednictwem
    CitiPhone w Citibank UK. Za przelewy SWIFT do Citi Handlowy do kwoty 10.000
    GBP realizowane w CitiPhone UK, Citibank UK nie pobierze opłat.

    MK