eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczneRe: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
  • Data: 2005-11-28 11:46:30
    Temat: Re: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
    Od: zbiggy <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    DAD napisał(a):

    > Dowiedzialem sie ze zadnej umowy z bankiem o karte nie rozwiazywalem i oplata
    > jest sluszna.
    > Nie pamietam juz po tylu latach czy jakas umowe podpisywalem na oplacanie
    > karty z ktorej nie korzystam. Dodam tylko ze przez ostatnie 5 lat nie musialem
    > nic oplacac.


    na infolinii zawsze dowiesz się, że wszystko zostało wykonane zgodnie
    z prawem, umową i procedurami. tam pracują studenci, którzy tylko
    wprowadzają sprawy do systemu, mają być grzeczni, ale żadnej decyzji
    podjąć nie mogą.
    należy złożyć oficjalnie (faksem lub w placówce) list z reklamacją, w
    której opiszesz całe zdarzenie i albo zostanie to uznane i dostaniesz
    zwrot kasy, albo dostaniesz uzasadnienie dlaczego uważają, że twoja
    reklamacja jest bezzasadna, wtedy jeszcze raz pomyślisz co robić dalej
    - odwołać się czy pogodzić z losem (napisz potem na grupie jakie było
    ew. uzasadnienie, to może ktoś coś doradzi konkretniejszego).


    trainer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1