eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczneRe: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
  • Data: 2005-11-28 18:31:04
    Temat: Re: CITIBANK - prosba o wsparcie merytoryczne
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:438ae9eb$0$1493$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > DAD napisał(a):
    >
    >> Dowiedzialem sie ze zadnej umowy z bankiem o karte nie rozwiazywalem i
    >> oplata jest sluszna.
    >> Nie pamietam juz po tylu latach czy jakas umowe podpisywalem na
    >> oplacanie karty z ktorej nie korzystam. Dodam tylko ze przez ostatnie 5
    >> lat nie musialem nic oplacac.
    >
    >
    > na infolinii zawsze dowiesz się, że wszystko zostało wykonane zgodnie z
    > prawem, umową i procedurami. tam pracują studenci, którzy tylko
    > wprowadzają sprawy do systemu, mają być grzeczni, ale żadnej decyzji
    > podjąć nie mogą.
    > należy złożyć oficjalnie (faksem lub w placówce) list z reklamacją, w
    > której opiszesz całe zdarzenie i albo zostanie to uznane i dostaniesz
    > zwrot kasy, albo dostaniesz uzasadnienie dlaczego uważają, że twoja
    > reklamacja jest bezzasadna, wtedy jeszcze raz pomyślisz co robić dalej -
    > odwołać się czy pogodzić z losem (napisz potem na grupie jakie było ew.
    > uzasadnienie, to może ktoś coś doradzi konkretniejszego).
    >
    >
    > trainer

    taką samą reklamację składa się przez telefon, wszystkie rozmowy są
    nagrywane - szkoda czasu na łażenie po oddziałach


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1