    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBANK-przestroga
    Date: Sat, 15 Nov 2008 04:05:52 +0100

    "J.S" gfgm5f$522$...@n...news.neostrada.pl

    > należy na bieżąco monitorować stan swoich oszczędności w tym banku.

    A w jakim/którym nie trzeba?

    -=-

    Ja skorzystałem z usług pocztowego. Wpłaciłem 480 złotych i jeśli przeżyję -- dam
    znać. :)

    Na razie koperta z hasłem wygląda tak, jakby ją ktoś otwierał przede mną. :)
    (nie mam tajemnic, więc mnie to nie wzrusza)
    I kopertę z hasłem, i kopertę ze zdrapkową kartą otrzymałem dopiero dzień
    po założeniu konta. Na razie (w trzy dni po założeniu konta) nie mogę
    zalogoać się, bo konto zostało zablokowane. Ponoć odblokuje się po tym,
    jak bank otrzyma podpisaną umowę... Najgorsze jednak jest to, że wpłacenie
    makulatury czy złomu wymaga wypełnienia stosownego papierka, nie jak w banku
    podania dowodu osobowego ;) lub podobnego. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'