  • Data: 2009-06-14 13:19:34
    Temat: Re: CORMAY
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:h101jl$s7d$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Kreski bz.; poziomy tylko się potwierdziły i wzmocniły swoją wagę.
    > Po alarmie rating 'AA' na razie powrót do ratingu 'A'.
    >
    > http://www.futures2009.republika.pl/CRM.png
    >
    > IMO albo spodkiem up, albo była zapodana fałszywka z prostokątnego.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > PS
    > Vol żenada po bandzie.

    Co się potwierdziło? Ta środkowa kreska, która nie zadziałała w cenach
    zamknięcia? Trochę jak dla mnie jest to naciagane mówiąc, że się
    sprawdziła - imo nie miała zadnego znaczenia prognostycznego a ze jestesmy w
    boczniaku to wśród trzech kresek gdzies wykres musiał sie rysować. To już
    większą wiarę dałbym w górną kreskę.

    Na spodek to imo naciągane jest - spodek buduje sie długo długo długu a jego
    boki nie są takie ostre jak tutaj.

    "Albo spodek up albo prostokąt down" - 50% na 50% ;]

    To ja mówie: up i to nie będzie spodek.
    --

    P a l m @