    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CVC2/CVV2 częstotliwość
    Date: Sat, 16 Feb 2008 10:46:13 +0100

    From: "Wemif" <w...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Sent: Saturday, February 16, 2008 10:31 AM

    > U mnie na 21 kart, dwie maja ten sam CVV, ale prawdopodobienstwo, ze wsrod
    > tylu kart znajda sie dwa takie same jest duze, ze trzy znacznie mniejsze.

    No własnie, to nie jest podobna sytuacja co ten znany przykład z dniami
    urodzin, bo tutaj wybieramy aż z tysiąca, a nie z 365/366. Trzy się
    powtarzają wśród 24 kart, przy czym dwie z nich to Visy a jedna to MC, a
    więc teoretycznie algorytm generujący powinien być inny.

    Komuś się chce oszacować prawdopodobieństwo, przy założeniu, że rozkład
    przydzilanych numerków jest równomierny, czy sam mam policzyć?

    marekz