    From: Krzysztof Kosminski <k...@a...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: _Całkowicie_ darmowa KK
    Date: Mon, 08 May 2006 22:58:35 +0200

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > "Możesz płacić Money.pl także w miejscach, w których zapłata zwykłą
    > kartą do konta nie jest możliwa (w taksówkach, w punktach nie
    > posiadających elektronicznego terminala)."
    >
    > Mniemam więc, że tak. :-)

    To jakaś lipa z tą kartą. Oddzwonili do mnie żądając mnóstwa dokumentów,
    zawracanie d...py, wnioskowałem o limit niższy niż moje miesięczne
    zarobki, bo chciałem wypróbować kartę. City od ręki bez jakichkolwiek
    zaświadczeń na sam dyplom ukończenia studiów dał mi 4000, w Pekao SA
    limit dostałem znacznie wyższy na podstawie wpływów na rachunek, a ci
    żądają zaświadczeń od pracodawców, wyciąg z konta nie wystarcza ani PIT
    nie wystarcza. No i bez magicznej umowy o pracę na czas nieokreślony nie
    mam szans na tą kartę, choć od prawie 10 lat dochody mam na poziomie
    zdecydowanie wyższym niż średnia krajowa.

    Szkoda czasu.

    Krzysztof Kośmiński