eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCallcenter w Inteligo?Re: Callcenter w Inteligo?
  • Data: 2004-06-09 11:36:54
    Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
    Od: "Marcin Mielcarek" <malcoBEZSPAMU_&_WYWALTO@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message
    news:878yex9ga1.fsf@cauchy.softax.local...

    > > Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic jak dlugo obecnie
    > > trzeba czekac na zgloszenie sie Wacpana Konsultatna Inteligo
    > > (0800121121)???
    >
    > To są ciężko pracujący ludzie, nie wiem czemu próbujesz ich
    > obrażać.

    Nikogo nie chce obrazic, chcialbym sie tylko dowiedziec ile mam
    czekac przy telefonie? Godzina wystarczy? A moze mam caly dzien
    sluchac tej ich muzyczki?
    (BTW. ja tez ciezko pracuje)

    > Jest teraz nawała telefonów związanych z migracją ePKO więc
    > niestety trzeba czekać trochę dłużej.

    Tylko ze dzis juz jest 9 dni po migracji i polepszenia nie widac...

    > Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
    > formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
    > lub odmailować.

    Wow! Tylko tydzien :-o
    (zeby nie bylo nieporozumien, mam konto w Inteligo
    od dwoch lat i jestem z niego zadowolony, ale czuje sie lekko
    olewany)

    > Jeśli Twoje pytanie jest niebanalne to konsultant i
    > tak Ci raczej od razu nie odpowie tylko zapisze sprawę do wyjaśnienia.

    No to zadalem, i czekam, czekam, czekam....

    Pozdrawiam
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1