eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCallcenter w Inteligo?Re: Callcenter w Inteligo?
  • Data: 2004-06-09 10:28:38
    Temat: Re: Callcenter w Inteligo?
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Czy ktos z Grupowiczow, moglby mnie oswiecic jak dlugo obecnie
    > trzeba czekac na zgloszenie sie Wacpana Konsultatna Inteligo
    > (0800121121)???

    To są ciężko pracujący ludzie, nie wiem czemu próbujesz ich
    obrażać. Jest teraz nawała telefonów związanych z migracją ePKO więc
    niestety trzeba czekać trochę dłużej.

    Jeśli chcesz się tylko o coś zapytać, rozważ zadanie pytania via
    formatka pomocy serwisu WWW, ktoś powinien w ciągu ~tygodnia oddzwonić
    lub odmailować. Jeśli Twoje pytanie jest niebanalne to konsultant i
    tak Ci raczej od razu nie odpowie tylko zapisze sprawę do wyjaśnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1