  • Data: 2012-11-09 15:22:30
    Temat: Re: Cashback BP, Orlen
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ls" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aa4a176d-f5d0-4dd4-9ea5-61c3f6d11a3b@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 9 listopada 2012 14:14:00 UTC+1 użytkownik pawlin napisał:

    > na stacjach nie ma z tym problemu czesto dzialaja 24h wiec w kasie
    > zawsze cos jest. gdzie jest podany numer stacji?

    Na www.orlen.pl wybierz Znajdz stacje, potem jak na mapce najedziesz na
    konkretna stacje, pokaze sie m. in. jej nr

    Ja dzwoniłem na Stacje nr: 505 (Bliska) i jest możliwość, ale tak jak
    pisałem dziwny limit 200 zł razem z zakupami. No chyba że gościu niekumaty.
    Może ją przetestuję w przyszłym tygodniu.