  • Data: 2011-11-15 21:14:46
    Temat: Re: Cashback - czysta fikcja?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j9ujd6$mg6$2@news.icpnet.pl...
    > witam
    >
    > zamiast wypłacać z bankomatów postanowiłem wypłacać pieniądze przy
    > wykorzystaniu usługi cashback, udało mi się w Realu i na BP, ale....
    >
    > na PKN Orlen już nie pomimo tego, że na paragonach jest informacja
    > zachęcająca do skorzystania z tej usługi - sprzedawcy o niej nie słyszeli
    >
    > i dzisiaj zonk na BP, kobita powiedziała, że szef NIE KAZAŁ wypłacać
    > przez cashback, na stacji jest bankomat i z niego klienci mają korzystać
    >
    > korzystacie z tej usługi? dlaczego na BP nie chcą tak wypłacać gotówki?
    > czy to ich coś kosztuje?

    Może to był inny BP. BP, to nie jest sieć stacji paliw, tylko "znak
    towarowy". Każda stacja, to osobny podmiot gospodarczy, kierujący się
    własną logiką, a jedynie uprawniony do posługiwania się znakiem BP. Kilka
    lat temu spotkałem się dwa razy (Nowy Sącz i Częstochowa) z taką logiką, że
    nei akceptujemy płatności kartami płatniczymi, bo jest bankomat. Od tego
    czasu omijam te stacje, więc trudno mi powiedzieć, jak to teraz działa, ale
    w każdym razie jeśli chodzi o sieciowe stacje, to o BP mam najgorsze
    zdanie.