eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCasus BZ WBK SARe: Casus BZ WBK SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Casus BZ WBK SA
    Date: Fri, 8 Feb 2002 23:19:01 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 72
    Message-ID: <a41it0$msr$1@news.tpi.pl>
    References: <a41811$615$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc42.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1013206753 23451 213.76.50.42 (8 Feb 2002 22:19:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Feb 2002 22:19:13 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:161723
    [ ukryj nagłówki ]

    ...również podobną odpowiedź tzn. brak mozliwości zwiększenia limitu 3000
    PLN z WBK dostał klient posiadający złotą kartę EC/MC w innym banku z
    limitem 10x większym!!!
    Jaki z tego morał?
    WBK nie lubi uczciwych klientów. Bo przecież uczciwy klient dla jednego
    banku może być złodziejem dla WBK.
    Niech swoje karty wsadzą sobie w d...


    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a41811$615$1@news.tpi.pl...
    > Bank Zachodni WBK S.A.
    > Centrum Wsparcia Operacyjnego
    > Skr. poczt. 76, 60-988 Poznań 15
    > telefon (061) 856 53 26
    > fax (O 61) 8565364
    >
    > Poznań, 30 stycznia 2002 r.
    >
    > SZANOWNY PAN
    > ......
    > ......
    > ......
    > Szanowny Panie,
    >
    > Pragnę podziękować Panu za zainteresowanie ofertą Banku Zachodniego WBK
    S.A.
    > i
    > złożenie wniosku o przyznanie karty kredytowej BZ WBK VISA Classic.
    > Dołożyliśmy wszelkich
    > starań, aby poddać dane zawarte we wniosku dokładnej i obiektywnej
    analizie.
    >
    > Z przykrością muszę jednak poinformować, że w chwili obecnej nie możemy
    > przyznać
    > Panu karty kredytowej.
    >
    > Zachęcam Pana do ponownego złożenia wniosku o wydanie karty kredytowej za
    6
    > miesięcy.
    >
    > Z poważaniem
    >
    > Dorota Brzoza
    > Manager ds. Obsługi i Reklamacji
    >
    >
    > Bank Zachodni WBK S.A. jest członkiem Allied Irish Banks Group
    >
    >
    > -
    > Taką to odpowiedź dostał posiadacz jednej z pierwszych w Polsce kart VISA
    > Classic (PeKaO SA) i wlasciciel kart EC/MC Partner z limitem 5.000,-,
    klient
    > specjalny w PKO BP SA z limitem kretydowym na ROR 37.000,- i kartą VISA z
    > limitem kredytowym 12.500,-.
    >
    > Chyba połącznie z BZ nie wyszło WBK na dobrze. Albo niezbyt dokładnie i
    > obiektywnie analizują dane albo analizują niewłaściwe dane.
    >
    > Co polecacie jako konkurencyjny produkt, bowiem klientem BZ WBK SA już na
    > pewno nie zostanę. Jeżeli nie chcą na mnie zarabiać to już nie moja wina.
    >
    > --
    > ----------------------------------------------
    > Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    > http://tele2001.republika.pl
    > ----------------------------------------------
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1