    From: "root" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Catalyst wykresy
    Date: Sat, 23 Oct 2010 18:01:46 +0200

    Na stronie Catalyst nie znajdziesz notowań. To znaczy są - tylko płatne.
    To chyba jedyna "giełda" na świecie, która ukrywa swoje notowania. Chyba że
    interesują cię historyczne w postaci plików Excela, to możesz je ściągnąć
    tutaj
    http://gpwcatalyst.pl/statystyki_dzienne

    Na pomysł udostępniania w ten sposób mógł wpaść jedynie jakiś wybitny
    finansista.

    Nie znajdziesz też pełnych informacji o notowanych obligacjach np. brak
    okresu odsetkowego a bez tej informacji trudo policzyć rentowność.
    Tzw. Poradnik zawiera mylne informacje na temat opdatkowania dochodów z
    obligacji.
    Nie wczytywałem się zbyt głęboko w inne treści, gdyż to co ujrzałęm i co
    wymieniłem wystarczyło, żeby dać sobie spokój.
    Przy okazji chciałbym pogratulować GPW serwisu Catalyst i życzyć innych,
    równie owocnych przedsięwzięć w przyszłości.