    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Date: Tue, 31 May 2011 20:44:00 +0200

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:is3cc2$gsd$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "hister" <h...@g...com> napisał w wiadomości

    > A to tego nie wiedzialem- dzieki za rozjasnienie. No to doskonale obrazuje
    > jakich mamy politykow....

    Pozostaje tylko jedno zasadnicze pytanie: czy to prawda?

    Poza tym kojarzy mi się z podobną aczkolwiek nieco odwróconą sytuacją, gdy
    kochanka powiedziała, że wydała z karty kredytowej 100k bo bryka była w
    promocji ze zniżką 50%, czyli zarobiła 100k, a nie wydała.

    Wtedy natychmiast zrozumiałem jak zarobić bańkę, ale juz nie miałem takiego
    limitu.

    Nieźle się sfrajerzyłem kurna.