    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Date: Thu, 2 Jun 2011 17:52:55 +0200

    Dnia Thu, 02 Jun 2011 15:22:27 +0200, a...@v...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > &gt; &gt; rozwiązania.
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt;&amp;gt; Po co tracić bez sensu, zwłaszcza, że te dodatkowe
    koszty nie
    > skonsumuje
    >
    > &gt; &gt; Nasz
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt;&amp;gt; kraj tylko amerykańce. To bez sensu. Rozwój to żaden,
    liczba
    > zatrudnionych
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt;&amp;gt; pewnie też znikoma. Dodatkowo wschodnie rynki, nie tylko
    Rosja,
> [...]
    >
    > &gt; &gt; co
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt;&amp;gt; proponujesz to dalsze stawianie się w roli kraju
    skolonizowanego.
    > Popatrz,
    >
    > &gt; &gt; który
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt;&amp;gt; kraj na tym zyskał.
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt;
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt; Ja myślę tak:
    >
    > &gt; &gt;
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt; 1. Niemal wszystkie kraje, które dały
    się&amp;quot;skolonizować&amp;quot; przez
> [...]
    >
    > &gt; &gt; &amp;gt; odpadnie jako klient, to nie zbankrutują?
    >
    > &gt;
    >
    > &gt; Mógłbyś coś, z łaski swojej, zrobić coś z tymi &amp;gt; &amp;gt; &amp;gt;
    &amp;gt;?

    > Sorry, ale pisałem, to nie ja to onet.news.pl. Ja nic na to nie poradzę. A może
    > poradzę, nie będę pisał.:-)))
    >
    > &gt;
    >
    > &gt; --
    >
    > &gt; Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    >
    > &gt; że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.
    >
    > &gt; Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek.

    Zamienia ci wszystkie znaki które mają specjlne znaczenie w HTML na jego
    znaczniki. Np. zamiast > wstawia ci &gt zamiast & wstawia &amp itp.
    Ustaw swojego klienta usenetu. Poszukaj opcji "Znaczniki HTML" albo
    "wysyłeanie w postaci HTML" lub coś tym stylu. Pozmieniaj cos bo cholera
    tu wszystkich weźmie. Albo nie cytuj wtedy nie bedzie tych &gt.