  • 1. Data: 2011-06-02 13:22:27
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    tańszego

    nie
    skonsumuje

    liczba
    zatrudnionych

    Rosja,
    oddalą się.

    wyczerpują się
    inni. To

    skolonizowanego.
    Popatrz,

    się"skolonizować" przez
    USA wyszły

    niektóre

    (długi czas

    ale one

    ubóstwa i

    jakimś tam

    kupowanie tego

    imię

    ten

    Polska

    > Mógłbyś coś, z łaski swojej, zrobić coś z tymi > > >
    >?

    Sorry, ale pisałem, to nie ja to onet.news.pl. Ja nic na to nie poradzę. A może
    poradzę, nie będę pisał.:-)))

  • 2. Data: 2011-06-02 13:23:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    alibaba coś masz mocno skaszanione na kompie
    w ogóle się nie da tego czytać
    zobacz jak wygląda Twój post
    przecież to nieczytelna sieczka

  • 3. Data: 2011-06-02 13:23:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > &gt

    Coś odpisałeś czy tylko śmiecisz...

    --
    marfi

  • 4. Data: 2011-06-02 13:51:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    może wysyłasz jako html a nie czysty txt
    takie jekieś &gt jest podobne do &nbsp z htmla

  • 5. Data: 2011-06-02 15:52:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 02 Jun 2011 15:22:27 +0200, a...@v...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > &gt; że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.
    >
    > &gt; Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek.

    Zamienia ci wszystkie znaki które mają specjlne znaczenie w HTML na jego
    znaczniki. Np. zamiast > wstawia ci &gt zamiast & wstawia &amp itp.
    Ustaw swojego klienta usenetu. Poszukaj opcji "Znaczniki HTML" albo
    "wysyłeanie w postaci HTML" lub coś tym stylu. Pozmieniaj cos bo cholera
    tu wszystkich weźmie. Albo nie cytuj wtedy nie bedzie tych &gt.

  • 6. Data: 2011-06-02 15:57:44
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 15:51:10 +0200, skippy napisał(a):

    > może wysyłasz jako html a nie czysty txt
    > takie jekieś &gt jest podobne do &nbsp z htmla

    Zobacz sreberko. Ostatnio sie ślimaczy ale dzisiaj znowu daje popalić ;)

  • 7. Data: 2011-06-02 16:02:34
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Zobacz sreberko. Ostatnio sie ślimaczy ale dzisiaj znowu daje popalić ;)

    Odpoczywam
    Wyobraź sobie, że o giełdzie wiem tylko tyle co tu widzę w FUTRACH
    To mi jest potrzebne co jakiś czas, szczególnie jak w nocy mam sny o
    giełdzie i w takim pól-letargu zastanawiam się czy mam zajętą pozycję, albo
    że rośnie, albo spada...

    Jak się tak dzieje to robię sobie ostre wolne, wypada mi tak mniej więcej
    zawsze po 4 miesiącach ostrego grania.

    Jedynie więc czasami zaglądam tu:)

  • 8. Data: 2011-06-02 16:15:18
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 18:02:34 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > To mi jest potrzebne co jakiś czas, szczególnie jak w nocy mam sny o
    > giełdzie i w takim pól-letargu zastanawiam się czy mam zajętą pozycję, albo

    No to niezly odjazd ;) Rozumiem to: ostatnio zasnąłem z laptopem w łóżku.
    Masz rację wypoczywaj!