    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Date: Sun, 5 Jun 2011 01:09:39 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4...@n...onet.pl
    [...] I jeszcze do roota, bo mnie źle rozumie. Ja nie mam nic przeciwko
    obecności
    Amerykanów u Nas, niech sobie wydobywają gaz i wszystko inne, niech go sprzedają
    na cały świat nam przy tym odpalając sowitą daninę. Ja chcę tylko mieć możliwość
    kupowania gazu tańszego jeżeli taka ewentualność się pojawi. Nie Rosja
    zbankrutuje, gdy taki mały kraj przestanie kupować u nich gaz, ale taki mały
    kraj traci szanse zrywając wszelkie kontakty. Gazociąg północny, to preludium do
    wykluczania nas z grona beneficjentów korzystających ze wschodnich źródeł.
    Możemy być pucybutami dla zachodu, albo nieźle się obłowić na wschodzie. Boję
    się tylko, że już mogliśmy. Straty poniesione w wyniku polityki co poniektórych
    mogą być nieodwracalne.
    ===========

    alibabo - Twoje rozumowanie jest co najmniej dziwne ;(
    Nie szanujesz naszego potencjału intelektualnego, kasa jest dla Ciebie bożkiem -
    no bo 'taniej'. bezpieczeństwo państwa masz za nic ..
    Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i zastosowania
    ropy naftowej; budowy procesorów "z łupków kwarcowych" - czyli "Wstęp do
    bioelektroniki" ks. prof. .. sam znajdź ;), prace niejakiego Kowalskiego,
    któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym ..
    itd.. itp. etc.
    Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy my
    mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?
    Barbara