  • Data: 2011-06-07 18:45:15
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4...@n...onet.pl
    [...]
    &gt; alibabo - Twoje rozumowanie jest co najmniej dziwne ;(
    &gt; Nie szanujesz naszego potencjału intelektualnego, kasa jest dla Ciebie
    bożkiem
    -&gt; no bo &#039;taniej&#039;. bezpieczeństwo państwa masz za nic ..
    &gt; Proponuję powrót do źródeł - chociażby poszukiwania, wydobywania i
    zastosowania
    &gt; ropy naftowej; budowy procesorów &quot;z łupków kwarcowych&quot; - czyli
    &quot;Wstęp do
    &gt; bioelektroniki&quot; ks. prof. .. sam znajdź ;),
    prace niejakiego Kowalskiego,
    &gt; któremu koniec końców przyszło pasać świnie w sensie absolutnie dosłownym
    ..
    &gt; itd.. itp. etc.

    &gt; Rosja jest niewątpliwie wielkim krajem i ma bardzo zdolny naród - ale czy
    my
    &gt; mamy się z tego powodu czuć niedowartościowani? czyli durni?
    &gt; Barbara
    ===================

    Nie no, musiałem odpowiedzieć, Ty kobieto
    wyraźnie widać, że to demagogia psipsi i radia co ma to coś:-))))
    &gt;

    Na głupotę nie ma rady.
    Odpowiedz proszę na pytanie: gdzie są w Polsce góry ze złożami kwarcu, a także
    wymień najwybitniejszych fizyków II polowy XX wieku.
    Dopiero potem możesz bredzić o rzekomych interesach Watykanu.
    Nauka [wybitna!] może być uprawiana także sukience księżowskiej :)

    Twój komentarz jest żenujący :(
    Pokazuje wprost nieuctwo i prostactwo.

    W czasach, kiedy ks. prof. S .... opublikował swój wstęp do bioelektroniki,
    całkiem pokaźna liczba pseudonaukowców, tzw. marksistowskich, wyśmiewała się z
    tej prekursorskiej pracy.
    Barbara