  • Data: 2011-06-07 20:30:01
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    Ktoś tu robi niezły rozpierdol (wybacz Barbaro moją niepoprawność
    polityczną)
    =================

    spoko :))))), jednym to wychodzi, innym naprawdę NIE ! ;)

    - struktura listów zaburzona, nie wiadomo kto komu odpowiada i
    kogo cytuje.
    Czy to faktycznie onet przez www robi taki bałagan czy to jak zwykle wina PO
    (PiS, RM czy co kto woli)?
    marfi

    osobiście czytam nie przez www, ale news.dialog.net.pl i WindowsMail [wredny
    program pocztowy do W7].
    Jeśli masz rady/porady - pisz proszę :)

    co do ustalania win - to nie mój obyczaj ;) - jeśli już, to szukam przyczyn
    takiego a nie innego stanu rzeczy.
    Barbara