  • 1. Data: 2011-06-06 06:23:46
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: a...@v...pl

    Nic nie zrobię, co najwyżej bez cytatów, ale wątki będą oddzielne i też nie będzie
    wiadomo o co chodzi. To nie ja, tylko onet. Ja pisałem z różnych łączy, z różnych
    kompów i przeglądarek. Wszędzie to samo.

  • 2. Data: 2011-06-06 06:28:13
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 06 Jun 2011 08:23:46 +0200, a...@v...pl napisał(a):

    > Nic nie zrobię, co najwyżej bez cytatów, ale wątki będą oddzielne i też nie będzie
    > wiadomo o co chodzi. To nie ja, tylko onet. Ja pisałem z różnych łączy, z różnych
    > kompów i przeglądarek. Wszędzie to samo.

    Bo piszesz Z PRZEGLĄDAREK!!!! Sciagnij sobie jakiś programik do usenetu i
    będzie OK.

  • 3. Data: 2011-06-06 06:47:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    a...@v...pl wrote:

    > Nic nie zrobię, co najwyżej bez cytatów, ale wątki będą oddzielne i też
    > nie będzie wiadomo o co chodzi. To nie ja, tylko onet. Ja pisałem z
    > różnych łączy, z różnych kompów i przeglądarek. Wszędzie to samo.

    To może całkiem niekonwencjonalnie zacząłbyś korzystać z programu do
    czytania grup dyskusyjnych i zaprzestał używania przeglądarki do tego. Tak
    zupełnie z nienacka, co? Teraz korzystasz z Firefox'a na Windows to
    windowsowy klient poczty będzie w sam raz. Co myślisz o takim awangardowym
    rozwiązaniu? Dasz rade?