  • 1. Data: 2011-06-03 06:28:29
    Temat: Drukarze z FED-u ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    OBAMA I GAZ ŁUPKOWY
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=948

    "[...] Nic dziwnego, że amerykańskie fundusze inwestycyjne latają z tymi
    dolarami po świecie, żeby je jak najszybciej wymienić na jakieś konkretne
    aktywa. Polska jest dobrym miejscem bo trochę ich jeszcze ma. Ostatnio
    okazało się, że mamy nawet skały łupkowe. [...]".

    W takim wypadku wynikało by chyba raczej, że o Dieterowskie wybicie na
    USD/PLN raczej będzie trudno ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-06-03 09:43:02
    Temat: Re: Drukarze z FED-u ....
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Prognozy Dietera już dawno przestały się sprawdzać dlatego ich już nie zamieszcza.

  • 3. Data: 2011-06-03 16:49:59
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 08:28:29 +0200, Endriu napisał(a):

> [...]
    > okazało się, że mamy nawet skały łupkowe. [...]".
    >
    > W takim wypadku wynikało by chyba raczej, że o Dieterowskie wybicie na

    Nie mów hop Endriu. Jak sam wiesz "dziś na wozie jutro pod...". Myślę
    raczej o Euro niż o złotówce.
    Dzis przez kilka godzin CHF , JPY i... USD!!! były walutami ucieczki.
    Jak się wyjaśni ostatecznie sprawa z Grecją przyjdzie kolej na Hiszpanię,
    która pogrąży Europę w czymś co historia nazwie sovereign debt crisis.
    Oczywiście w przeciwieństwie do w.w. nie mówię że tak będzie bo wróżbita
    nie jestem, ale prawdopodobieństwo takich wypadków jest na pewno większe od
    1/2.