    From: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centralny system bankowy na Linuchu :)
    Date: Fri, 18 Jul 2003 17:47:35 +0200

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > ;) Jak to bylo, (z tymi nozycami? ;)

    > hmmm.
    > Przejrzalem wszystkie i nigdzienie zobaczylem, zeby oni mowili o
    > _wdrozonym_ systemie.
    E ? A ten z pierwszego linku ?
    Zacytuję:
    " Ponad rok temu pisaliśmy na temat migracji wielkiego banku
    inwestycyjnego z platformy Windows na Linuksa. Dzisiaj już wiadomo, że
    taki krok zaoszczędził firmie dużo pieniędzy. Bardzo dużo.

    Jak podaje serwis ZDNet, największe oszczędności udało się uzyskać
    dzięki zmniejeszeniu się kosztów administracji systemami. Koszt licencji
    nie był zatem, w tym wypadku, czynnikiem krytycznym - pensje
    administratorów systemów Windows - ..."
    Być może ja od matury język polski zapomniałem ale tu się wszędzi mówi o
    dokonanych rzeczach...
    [...]

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl