    From: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrum Oszczedzania w Multi juz dziala
    Date: Tue, 22 Jul 2003 10:03:07 +0000 (UTC)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A nie przyszlo ci do glowy, ze mozna zarabiac na samym posrednictwie?
    > Pomijajac, ze taka mozliwosc daje mozliwosc zdobycia dodatkowych
    > klientow, ktorym sie sprzeda inne uslugi.

    Właśnie. Sam namówiłem 2 osoby do założenia konta w mBanku tylko dla SFI.
    Jedna z nich wzięła sobie dodatkowo kartę. Obie obracają kwotami kilku
    tysięcy złotych. na rachunku jest ruch. Po pewnym czasie jak się przyzwyczają
    może przeniosą swoje podstawowe rachunki. Przekonało ich proste bezpłatne
    nabywanie jednostki.

    Tomasz