eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCetelem Bank - najgorszy bankRe: Cetelem Bank - najgorszy bank
  • Reply-To: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <s...@w...slrn.z.pl>
    <44f4356f$1@news.home.net.pl> <ed1d1f$989$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Cetelem Bank - najgorszy bank
    Date: Tue, 29 Aug 2006 15:23:27 +0200
    Lines: 12
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    NNTP-Posting-Host: 83.7.23.73
    Message-ID: <44f43feb$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1156857835 83.7.23.73 (29 Aug 2006 15:23:55 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: e...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.h
    ome.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:395125
    [ ukryj nagłówki ]

    > Bank
    >> raczej nie jest tu stroną.
    > chyba ze bank zgubil dokumentacje

    Wtedy też już nie miał zgody na przetwarzanie danych. IMHO bo od
    praktycznej strony znam postępowanie np. w innym banku, który w takich
    przypadkach nigdy nie kontaktował się z klientem bezpośrednio bez udziału
    sprzedawcy. Razem z nim lub do klienta wybierał się tylko sprzedawca,
    który niemal zawsze coś za to od banku otrzymywał, oczywiście oprócz
    zapłaty, bo przed odmową zapłaty zawsze się zabezpieczał. Błąd sprzedawcy
    zawsze skutkował stanowczą i bezdyskusyjną odmową zapłaty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1