eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback w Polbanku - próbował ktoś?Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    Date: Sun, 24 Jul 2011 22:54:07 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.16) Gecko/20110702
    Icedove/3.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    References: <j0h7a3$1h$1@inews.gazeta.pl> <j0hgtm$cb$1@inews.gazeta.pl>
    <4e2c4a9a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> <j0hobv$gh5$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <j0hobv$gh5$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <4e2c8669$0$3494$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.78.27
    X-Trace: 1311540841 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3494 79.184.78.27:42562
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556101
    [ ukryj nagłówki ]

    (24.07.2011 20:30), Simple Man wrote:
    > W dniu 2011-07-24 18:38, mvoicem pisze:
    >> Bardzo mnie ciekawi, jakby przyszło do składania takiej reklamacji
    >> (czyli zapłaciłem - nie dostałem towaru) - na co mam się powoływać?
    >
    > Jeśli towar nie dotrze to na to, że towar nie dotarł.

    Czyli domagając się zwrotu transakcji za to że towar nie dotarł, mam się
    powołać na to że towar nie dotarł? :). A nie na jakiś regulamin i tak dalej?

    Inaczej mówiąc - reklamacja powinna moim zdaniem składać się z 3 części:
    a)opis stanu faktycznego (towar nie dotarł), b)moje żądania wobec banku
    (zwrot pieniędzy), c)podstawa żądania.

    O ile (a) i (b) są oczywiste, to już (c) nie jest dla mnie takie oczywiste.

    >
    > Jeśli to fraud to na to, że to jest fraud.

    No jak fraud to sprawa jasna - nie autoryzowałeś takiej transakcji. Ale
    co w momencie kiedy autoryzowałeś, świadomie komuś zapłaciłeś 1000zł
    licząc na to że Ci wyśle komórkę, a ten nie wysłał?

    Co wstawiasz w (c) ?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1