  • Data: 2011-08-04 07:33:16
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    No jestem w szoku. Napisałem maila do Polbanku, że z PayPal przysłali mi
    monit nie o tej transakcji co trzeba (i wysłałem jeszcze raz swoje pismo
    z opisem reklamowanej transakcji). Dosłownie za 2-3h już przyszedł z
    PayPal monit o "obciążeniu zwrotny" dla poprawnej transakcji. Należy
    pamiętać, że idzie to Polbank>MC>PayPal.

    --
    xbartx