-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!k2g2000yqh.googlegroups.com!not-for-ma
il
From: MK <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
Date: Mon, 17 Oct 2011 10:16:24 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 57
Message-ID: <1...@k...googlegroups.com>
References: <j7giod$ha$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 87.206.43.137
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1318872608 20425 127.0.0.1 (17 Oct 2011 17:30:08 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2011 17:30:08 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: k2g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=87.206.43.137;
posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HNKUARELSC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.1 (KHTML, like Gecko)
Chrome/14.0.835.202 Safari/535.1,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:560333
[ ukryj nagłówki ]On 17 Paź, 08:42, xbartx <b...@h...net> wrote:
> Odnośnie moich postów:
>
> Message-ID: j0h7a3$1h$...@i...gazeta.pl
> Message-ID: j4644e$odh$...@i...gazeta.pl
>
> z kronikarskiego obowiązku wrzucam ostateczną odpowiedź od banku. Jak
> radzono mi w poprzednim wątku zwróciłem się jeszcze raz do banku
> przedstawiając swoje stanowisko, jednak bank powtarza to samo jak mantrę,
> dlatego też chyba na tym poprzestanę i dam sobie spokój.
> Napisałem jak mi poradzono, że to bank a nie centrum autoryzacyjne
> powinno zająć się tą reklamacją etc. Odpowiedź jest ta sama:
>
> "W odpowiedzi na złożone przez Pana w dniu 22-09-2011r. odwołanie od
> rozpatrzenia reklamacji dotyczącej transakcji kartą MasterCard o numerze
> xxx na kwotę 110,99 GBP, uprzejmie informujemy, iż Bank podjął w sprawie
> przedmiotowej reklamacji wszelkie czynności możliwe do wykonania zgodnie
> z regulacjami międzynarodowej organizacji płatniczej MasterCard.
> Informujemy, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie a wszelkie
> wyjaśnienia zostały przedstawione w dotychczasowej korespondencji."
>
> Być może moim błędem było podawanie jakichkolwiek szczegółów przebiegu
> tej transakcji od początku a tylko należało podać, że reklamuję daną
> transakcję i tyle. Myślę też, że być może kwota transakcji, jest też już
> zbyt duża, aby bank mógł pozwolić sobie na jej bezproblemowy zwrot z
> automatu. Cóż jak się chce mieć dobry przelicznik, to gdzieś indziej robi
> się dziura ;)
>
Niestety po Polbanku nie ma sie czego spodziewac. Mnie ostatnio
zalatwili w swoim konkursie rusz karta. Jestem w plecy iPada. Bank w
odpowiedzi na moja reklamacje odpisal, ze cala sytuacja wyniknela z
bledu banku, ale maja to w nosie, bo wg. nich pracownik banku
dzwoniacy do klienta nie byl upowazniony do zasiagania zobowiazan i
przekazywane przez niego informacje nalezy traktowac jako oswiadczenie
wiedzy. Jest to dosc ciekawe podejscie, bo rodzi we mnie obawy co do
zawierania jakichkolwiek umow droga telefoniczna z Polbankiem, np.
ubezpieczeniowych z ktorymi tak usilnie dzwonia. Moze sie okazac przy
wystapieniu zdarzenia objetego ubezpieczeniem, ze umowa nie zostala
zawarta, a informacja przekazana telefonicznie byla tylko
oswiadczeniem wiedzy, ze takie ubezpieczenia sa dostepne ;).
Hehe... smieszne, ze do odpowiedzi zostal przeklejony fragment skryptu
dla studentow, widac jakis stazysta dostal robotke ;)
MK
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...