    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chcę kredyt - ale gdzie?
    Date: Thu, 08 Feb 2007 21:24:04 +0100

    > mBank - ale jego oferta kredytowa jest cienka 15% i odsetki zawsze
    > trzeba spłacić. Nie ma nic lepszego?

    oki, potrzebujesz zatem kredytu gotowkowego, ale one sa niestety drogie,
    jezeli oprocentowanie nie bedzie wysokie to zaplacisz wysoka prowizje
    lub jakies koszty ubezpieczenia wiec zapomnij o tanim kredycie na taki
    okres...taki po prostu nie istnieje

    kredyt gotowkowy ma w swojej ofercie kazdy bank, ale wszystkie one sa
    droooooooogie i uwazaj na PROWIZJE (bywaja zabojcze nawet 5% potracane z
    udzielonego kredytu)

    kredyt w KO ma taki minus, ze umowa jest zawierana na 12 m-cy, zatem w
    tym terminie bedziesz musial go z odsetkami splacic (chocby na jeden
    dzien), a pozniej mozesz wnioskowac o odnowienie limitu

    dobra wiadomosc jest taka, ze taki kredyt ZAWSZE bedziesz mogl
    wczesniej splacic, gwarantuje to ustawa o kredycie konsumenckim i bank
    nie bedzie mogl za to naliczyc zadnych dodatkowych oplat, oczywiscie
    odsetki zostana naliczone tylko za okres faktycznego korzystania z kredytu

    na co potrzebujesz kase?
    moze uda sie zorganizowac inny rodzaj kredytu...

    pozdr.
    RobertS