  • Data: 2022-08-22 15:26:12
    Temat: Re: Chorwacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Aug 2022 12:19:01 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    Cinek (Dawid nie lubi, bo bez gwarancji) na

    > Nie pamiętam już jak jest z debetowkami citka i mbąka przy płaceniu w innych
    walutach z konta euro.

    mbank ma karte wielowalutową darmową ... ale czy konto w kunach mozna
    założyc? Mozna

    https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/uslu
    ga-wielowalutowa/

    Ale musi byc to konto w HRK, a nie w Euro.

    No i jeszcze trzeba na DCC uwazac ... albo i nie, bo moze byc dobry
    kurs ... tylko najpierw sprawdzic, czy i tak nie naliczą prowizji :-)

    J.