  • Data: 2009-03-26 13:47:42
    Temat: Re: Chyba jednak odkupię dolary?
    Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ile wtopiles? jesli powyzej kilkuset zl, to faktycznie to byl blad,
    trzeba bylo zlecic programiscie przetestowanie Twojej metody na danych
    historycznych, ja cos takiego robie, dajesz mi tylko wzor na wskaznik,
    metode opisana slowami, ja to implementuje, od mnie dostajesz liste
    punktow OPEN BUY/SELL i CLOSE w csv oraz program do prezentacji punktow
    na wykresie, usluga kosztuje od 50 do najwyzej kilkaset zl - w
    zaleznosci od ilosci wskaznikow