  • Data: 2011-10-01 22:50:08
    Temat: Re: Chyba lekki OT: ubezpieczenie na wyjazd
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/30/2011 12:17 PM, Robert wrote:

    > Znasz takiego?

    znam
    i to sporo

    nie mowie, ze ubezpieczyciel ma miec siedzibe,
    tylko, zeby mial swojego przedstawiciela, ktory ma siedzibe.

    wstararczy zadzwonic i zapytac.

    ze znanych na pewno pzu i na pewno generali.

    wszyscy psy na pzu wieszaja, z doswiadczen nabytych w kraju.
    pzu za granica zachowuje sie zupelnie inaczej.
    przerabialem z nimi w praktyce ubezpiecenie trzykrotnie i trzykrotnie
    bylo bez zarzutu do tego stopnia, ze nawet nie wiem ile mnie
    "przyjemnosc" kosztowala bo nawet rachunkow na oczy nie widzialem.