  • Data: 2006-03-22 13:44:29
    Temat: Re: Chyba trudno wziąść kredyt w Polsce....
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli zwrot z ubezpieczenia nie spłaci do końca kredytu - oczywiście.
    > --
    > Samotnik
    > http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

    Co by nie powiedzieć to nawet w tym samym banku za granicą jest znacznie
    łatwiej. Rok temu w Hamburskim oddziale DB w czasie 15 minut przy średniej
    znajomości niemieckiego, po przedstawieniu wpisu do ewidencji i DO, załatwiłem
    ( i uruchomiłem ) kredyt 15 tys.&#8364; na zakup towarów. Interesowało ich wyłącznie
    jak długo prowadzę działalność. Fakt, był ze mną dostawca od którego kupowałem
    towar. Sądzę że gdyby obecnie wystąpiła taka potrzeba to bez najmniejszego
    problemu również bym uzyskał promesę lub kredyt. A spróbujcie załatwić kredyt w
    polskim oddziale DB.